Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Jenny - 14 februari 2010 17:47

Tjena, sitter just nu i stan hos pojkvän.

Igår var jag på bio med Gurra Jokki Amanda och elin, De var kul att träffa dem känns som evigheter! Men under bion (hela tiden) hade jag sprängande huvudvärk. Det var typ de jobbigaste jag varit med om, jag höll på spy och ville dö i 2 timmar lixom, ville bara lägga mig på golvet och skrika för att de gjorde så ont.

Denna huvudvärk kommer från min onda nacke och när jag filmade så drog jag upp alarna och de resulterade i detta. Usch alltså, de var verkligen inte kul!

När jag kom hem bytta jag om till pyjamas, tog en ipren, tog en hink och stoppade vid sängen ifall att och la mig ner för att dö. (hehe nej.. inte alls dö men nästan)

Klockan var alltså halv 9 när jag kom hel från bion, vid halv 10 hade jag nog somnat, jag var mer kall än varm om pannan (sa mamma). Gud så skönt att man har människor omkring sig när sånt händer, dock gjorde jag ju allt själv men ändå. Man vet att man kan ropa och de kommer!


Vaknade upp idag vid 5 tiden, yeess! men låg kvar och vände på mig tills klockan blev 7 och jag hörde att något gått upp -pappa! 

Fortsatte dagen med att äta frulle och ta de lungt, ingen huvudvärk vilket var skönt! 

Bestämde att jag skulle åka skidor och skridskor med mamma på isen i stan.

Oj så otränad jag var för detta, jag som tycker att jag tränar mycket men på dessa använder man helt olika muskler. Men oj så fint väder och så roligt att åka!

Gurra kom in till stan och vi bytte till skidor, Gurra gick och jag och mamma skidrade till ön för att grilla!

Vi gjorde det och de var så kul och mys och åh så bra de känns att göra saker ute! Älskar det!

Vi började bege oss tillbaka och jag vidare till kalaset hos Alex (Jocke fyller 24), ni kan ju bara gissa vad jag fick se. En 1 vecka och 6 dagar gammal lite mini flicka! åh gud så söt! Jag minns inte att de var så himla små! Mindre än en docka typ!


Nu ska jag och Alex mysa resten av kvällen med film och gott och en annan del av köping! :) 

Glad alla hjärtans dag!! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards