Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Jenny - 26 februari 2010 16:57

Just nu känns allt helt hopplöst och jag vill lägga mig ner och gråta och skrika som en tok. Jag vill inte mera, de är för jobbigt. Jag orkar inte mer!


Jag vill känna som förut och att du också ska göra det. Det jobbigaste är att man aldrig vet hur det ska sluta, tänk om de är slutet? Vad vet jag, men då kommer jag att bryta ihop helt de är ju en sak som är säker.


Idag kommer äntligen Linnea hem, jag vet inte vilken tid eller något men de känns bra iaf! Jag hoppas att vi ses redan ikväll även om de kanske är att hoppas på för mycket, jag vet inte?

  

Fina Linnea!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards