Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Jenny - 24 februari 2010 14:05

Antingen är jag bara olärd eller så är jag verkligen osmart, men vad betyder: pft*   ?

hehe


Hur som helst, sitter ju i skolan nu, har varit och fått tillbaka frågorna och filmen av Sabina som visade filmen till en tjejgrupp. Så roligt att få höra kommentarer på filmen! Jag blir så himla glad! :D

Annars så tänkte jag gå ner till graf och skriva ut lite mer cd-fodral, men jag får alltid så ont i magen och blir nervös när jag ska göra det.. Åh, känns så farligt. Efter allt som hänt mig där nere så vet man aldrig vad som händer.. Ja så hemskt är de. Haha :p


Men nej jag ska fan ta handen ur röven och gå dit och skriva ut. Även om magen vrider sig och huvudet bara skriker gå inte!! Så gör jag de, för jag är så himla modig!! ;)


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards