Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Jenny - 19 februari 2010 19:09

Jaha igår var mamma inte hemma något så istället firar vi henne idag, jag har gett henne en knallrosa/lila buff som hon gillade mycket så de gjorde mig nöjd ;P

   Fikat har vi gjort idag!

De var gott :)

Föresten Grattis till mamma 51 år!


Inspelning och prov har jag också hunnit med. Reklamfilmen kommer bli helt annorlunda för att de bara måste bara 10 sekunder. De hinner man ju INGET på! :(

Dock kommer vi att lägga ut på internet de versioner som är längre! :)


Jaha, idag blir det väl jag mamma pappa och lets dance. Inte taggad på de. :( Jag ska nog gå ut i snön och lägga mig och frysa ihjäl ett tag!

Av Jenny - 19 februari 2010 18:50

   Kolla så fin ring jag hittade i Piteå som jag just då var osäker på, men som tur är är ju Jossan pitebo så jag skickade henne och köpa den åt mig! TACK IGEEN! :D

Visst är den söt? ^^,

Som en liten rosett! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards