Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Jenny - 22 februari 2010 22:41

Jaha, har just sett skidor när tjejerna tog silver! SÅ SPÄNNANDE!!! :D


Var på Psi tidigare idag med Gurra, så skönt och kul. Dock är jag duktig på att drömma bort och glömma bort kordinationerna med slagen.. hehe Men ja, mer psi!! :D haha

Det ända dåliga är att händerna börjar lukta så jäkla äckligt efter ett pass, verkligen skit illa.. 

    

Från min cosmopolitan! Fina grejer tycker jag lixom!!

Av Jenny - 22 februari 2010 14:27

Jag sitter här på skolan i redigeringen och är så kissnödig och dessutom har ont i huvet.. Men orkar inte kissa.. hehe Jag får skylla mig själv ;)


Hur som helst lunchade jag med Gurra idag, ingen annan var på skolan och jag ville ju inte äta själv så jag hörde med henne om vi kunde äta och så blev de! Hon och Emma skulle till kungs och äta så jag hängde på, där var också Joel! och Amanda! ;p

Alltid när jag får äta med Gurra eller vara med henne på skoltid på något sätt känns de alltid så bra, som förut när vi alltid gick i samma klass. Och jag säger det igen, GUD VAD JAG SAKNAR DET!! Åh, så himla roligt och vad jag tycker om henne. Helt sjukt. 

Jag måste just nu ha nå älska Maria fenomen för jag kan inte få nog! Haha, vi har helt enkelt inte träffats nog mycket på länge!


Men efter vi ätit och skiljdes hittade jag en 50 lapp! YES lixom, vågar inte fråga om de är någons här heller för nu är de min ;) 


Nej nu ska jag fortsätta titta på jokki som spelar fotboll här på datorn! ;)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards