Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Jenny - 13 februari 2010 09:39

Tjao, hela veckan har varit fullspäckad med planering inför reklamfilmen som jag håller i och inspelning. Kul!

Var dock helt död igår, till och med i benen. Vi var ju ute och filmade och de tog kol på oss allihopa, vi blev  frysta pinnar helt enkelt..


Alldeles nu snart ska jag dra iväg till inpuls för ett träningspass och sen (hoppas) på en lunchdate med Alex, vill ju inte direkt äta själv och vara mobbad.. :O 

Klockan 12.30 ska jag vara på kulturens hus för att filma Eriks och Martins band som spelar, Kom och titta vettja!! :D -De är superduktiga!

Vid halv 4 ska jag befinna mig hos Farmor som fyller 77 år idag! Grattis alltså! Ska se om jag hittar något på stan åt henne. Kanske från lush?! :D 

Hur som helst, kvällen blir bio! Tyvärr har jag bara läst dåliga recentioner om denna film. Skit! Meen den kan ju vara bra ändå, den kanske fångar mig lixom! Får hoppas på det!

:)

Full lördag om jag säger så, vad händer dig? 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards