Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Jenny - 16 februari 2010 19:38

Jaha, då har jag och Alex tagit fram barnvagnen, vilket lär behövas när min mage blivit så himla stor!

HEHE nejj, skämt o sido, vi har tagit fram barnvagnen för att ta med den på inspelningen i morgon! Men vi fick ett litet barn i vagnen en stund iaf, lill Allis var först rädd för vagnen och sen hoppade hon såklart upp i den! ;) hehe (bilder kommer!)

Så gulligt! :D


Nolia idag åkte jag dit med några från klassen gick ett varv med dem sen hittade jag Jokki och Elin så jag bytte sällskap och gick med dem. Vi gick runt tog lite kataloger osv sen gick vi mot stan. försökte hitta dit och de gick jättebra! Vi väntade på keso som kom och så åt vi lurre, pasta med fläskfile i ädelostsås! Jättegott! :)


Fettisdag idag och jag har ätit en halv inte alls så god semla.. :( Jag har längtat efter hembakta som man kan fylla med vad man vill lixom, men nee. Vi ska baka någon dag framöver! :)


Alex är här och nu ska han få ge mig massage! ;D jippi!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards