Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Jenny - 15 februari 2010 22:22

Det konstiga med mig är att jag bryr mig verkligen inte vad andra tycker om vad jag gör, eller okej de finns undantag. Men okända människor bekymrar mig aldrig lixom. 


Samtidigt vill jag ändå alltid vara fin och vill såklart att andra också ska tycka att jag är de. Men samtidigt skiter jag i att frysa och går med mina täckbyxor för att de är kallt, och har jag dem inte blir jag sjuk.

Jag tycker bara de är så underligt hur man som kan tycka flera saker om samma sak!


Dagens tabbe, gick in i en lampa och har bula i pannan.. Aj!

   Jag var så himla sugen på semlor idag så jag tänkte nä. Jag ska ta och baka egna eftersom jag ändå inte vill ha mandelmassa och vill ha lite grädde. Men de orkade jag ju inte... Åh, istället gjorde jag liite religions plugg och såg tv.

Alltså jag gillar verkligen såna program som familjen annorlunda. Så himla härligt att se!

Av Jenny - 15 februari 2010 21:52

Jag och Alex hade en jättemysig kväll igår, och riktigt roligt. Jag blir så knäpp när jag åker bil med honom! ;) Ja, galen skulle man kunna kalla det! Haha

Hur som helst hyrde (!!!) vi film (andra gången i hela vårt förhållande) -Sommaren med Göran, de var ju riktigt kul men ändå inte lika rolig som vi båda tänkt oss. :p

Köpte munkar (?), men de var riktigt gott. Jag slukade mina 2 men han åt bara en! ;D hehe


Idag har uf reklamfilms första inspelningsdag passerat! Gud så skönt att de är igång. Var så himla orolig igår att jag skulle glömt massa saker. Men allt ordnade sig och blev bra! :) Har nu alltså 2 inspelningsdagar kvar, vilket är väldigt skönt att de inte är så himla mycket! 


Men jag ska inte glömma, GRATTIS TILL CHARLOTTE KALLA till OS-GULD!! :D

Vilken duktig tjej alltså och så spänd man blev själv!! :) Oj oj, ja de var riktigt kul att se. och vilken talang!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards