Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Jenny - 21 februari 2010 14:19

Tjao!

Igår så hade jag en bra dag!

Började med att vakna före katten och mamma -inte vanligt.. Vilket var innan 7 så jag gick upp och hämtade tidningen och så var mamma också uppe efter en stund.

Frulle och inte så mycket mer hände. Gjorde mig i ordning för staden och gick till e4an för att ta bussen därifrån tillsammans med jokki, vi skulle och fika på Smaka med även Gurra.

Och så blev de, vi kikade igenom stan också, väldigt kul och vad jag saknat mina vänner. känder bara att jag ville hålla i dom hela tiden så dom inte skulle sticka iväg lixom!

Vi åt lunch och de var väldigt gott och kul!

Men vid 1 tiden skiljdes vi åt och de for mot arcus och jag stannade i stan. Kollade in lite mer affärer men hittade inget speciellt.

Sen när jag blev less och hade försökt få tag i den sovande? Alex så gick jag dit. Han vaknade av mig och de var ju bra! 

Vi gjorde inte så mycket direkt, minns inte riktigt men vi bestämde oss iaf för att vi skulle göra pizza tillsammans till middag! Så vi for och köpte de vi behövde mer och for till rutvissund och började i de iskalla huset att laga, de gick väll sådär jag hade ont och var hungrig och de var kallt så jag var grinig och ledsen för inget och allt.

Men de var bra ändå som tur är! :) hehe


åh jag har hittat en lägenhet som jag önskar jag fick första prio på. hade varit nice!

Men Jag måste säga att vad kalsonger kan vara snygga, kollade nyss på Alex som just då böjde sig ner, och de sytes, randiga turkos och mörkare blå och vita. grr typ ;) hehe


Hur som helst shoppade jag igår! 2 fina sommargrejer som jag definitivt kommer att ha med till TURKIET! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards