Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jenny - 3 februari 2010 10:12

Jaha, då vaknade jag helt plötsligt upp sjuk. Ändå pallrade jag mig till skolan alldeles för tidigt för att inte göra något till klockan 2 då det är möte om reklamfilmen.

Hoppas bara på att jag inte blir själv att gå dit.. Hade varit så tråkigt.


Nu är Linnea borta. Gud så konstigt att hon ska vara borta SÅ JÄKLA LÄNGE utan att man ens kan nå henne på telefonen?! Nåja, jag hoppas verkligen de får roligt där borta och att hon kommer hem oskadd!! :O

För Indien är inte precis ett kvarter bort eller någon mil.. Andra sidan jorden typ..


Har nu min gamla mobil (den prickiga väldigt fina.. hehe) och alla nummer utom cirka 5 stycken är borta.. Så skickar du sms till mig kommer jag kanske att fråga "vem är de?" Lite sådär skämmigt.. Kan ju något nummer i huvudet, men resten är som bortblåst.

Dock skulle Alex kolla och se vad han kan göra åt detta problem, han är ju nämligen så väldigt händig på detta pillrande. ;) haha

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards