Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Inte min dag idag..

Av Jenny - 29 november 2007 10:53

Hej, idag så var de inte min dag..

Började med att ja var så sjukt trött och typ inte orkar gå upp ur sängen, men ja pallrar mig upp, duschar, äter osv.
Sen gick ja till bussen, och där var de förjävla kallt och så stog de en bil på tomgång (eller va de heter) och där i trodde jag äckelgubben satt så ja va super rädd. Men icke, när bussen kommer kommer gubben ut och ja tittar skräckslaget på honom och ser att de är ju bara en vanlig gubbe som ska hämta sin fru som hoppar av från bussen.

Dagen fortsätter och ja kommer till skolan, ska börja he in min film (de ja filmade i Tisdags) och inget funkar utan de blir bara error. Då blev ja sjukt less efetrsom de hände i förrgår också. >,< Sen så skulle ändå en annan ha den så de gjorde faktiskt inget men jobbigt ändå.
Då satt ja och pratade med Martin och Alex och sen började de övriga droppa in. Ja fick ont i min rumpa av att sitta så länge .__.
Iaf så fortsatte dagen men Matte. YES! :O Men de funkade bra.. lite..
Sen var de kort lunch (därför kommer vi alltid försent till engelskan) och sen svenska och engelska -film= A walk to remember. Usch så bra film. Under filmen var de mys, jag och Janita snodde Jossans filt som hon egentligen skulle ha och vi fikade bullar och pepparkakor. :)
Men ja började må illa av Filips pepparkakor.. >__<
Sen så slutade vi. Vilket var sjukt skönt. Men sen så jo, då missar jag bussen som går 15.38 Trevligt. Så fick ja vänta till 16.12 bussen. suck.. De va kallt och förjävligt. Usch.

På bussen träffar ja Jokki och vi pratar på om allt möjligt. Men ja säger även; "Asså de är ganska skönt att komma hem denhära tiden för då behöver man inte laga mat!"
Bussresan fortsätter och vi kör inte av vägen eller krockar.
Ja går hem och de är förjävligt kallt, ja kommer innanför dörren åsså säger min bror; "Du ska laga middagen idag! Fast ja har börjat lite."
Ja tänker, ja då kan han ju få fortsätta, går upp och tittar vad han gör, jo baconpasta, min favoriträtt och ja ser hur fel han gör. Ja blir sur och säger att ja kan göra de istället eftersom ja vill ju inte att han ska slakta min favoriträtt till nått äckligt!

Dessutom har jag idag kommit på att man inte ska kunna laga sin favoritsätt själv. För då äter man de för ofta..

På kvällen tog ja en prommis med Elina och Gurra. Först tänkte ja nästan inte följa, men ja bestämde mig att efetsrom ja inte tränat sen i Tisdags så är de nog dags. Så ja begav mig ut med dessa tjejer och de va trevligt :)

Jag kom hem och pratade för fullt med Mamma, ja va på nå cp humör så ja bara babblade på om allt med henne :O =Ytterst ovanligt eftersom ja har nån period då är är hyper sur på henne.. (Fast egentligen vill ja ju som inte vara de)

Men kvällen slutade iaf vid tv;n och ja somnade där, men som tur var väckte min bror mig och sa att ja skulle gå och sova. Jenny; "Men ja ser ju på tv!..... Eller okej, ja ska nog sova.."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards