Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Jenny - 10 december 2009 21:50

Hello!

Premiären var riktigt rolig och kul att alla nu fick se allt som vi slitit för i nu 1,5 år lixom! Skönt att de blev ett bra resultat och att de flesta (alla jag hörde) tyckte att den var bra! :D

Idag hade jag visning för klassen på filmen min och alla tycker den är great och klar! Hur bra känns inte de?!?!?!? :D 

Sen tjorvade de dock när jag ville skiva ut dvd omslaget som också är klart och affischen. De sög hårt och jag ville bara skjuta datorn, dock var de väll jag som orsakade endel problem.... (HEMLIS!!!! :S) 

Vågar inte berätta vad jag råkade göra för de var så hemskt.


Imorse var jag död alltså, så jäkla trött och ville verkligen inte stiga upp, men som alltid tvingar man sig själv upp.

Alltid lika kul!


Alltså jag erkänner, jag har blivit en riktig bloggföljare. Jag läser kring 20 bloggar varje gång jag sitter här hemma. Alltså jag måste ju säga att de är kul, dock vet jag inte riktigt är de så nötigt som jag känner? 


linneajenny

Jag gillar fortfarande bilden hur mycket som helt! Och tjejen på den! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards