Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Jenny - 19 december 2009 18:24

Tjao, igår blev en mysig kväll i Rutvik med Alex, Jonna och Johan! Var länge sen vi var med dom! Vi grillade (inomhus) korv och pinnbröd och såg film, jag tyckte filmerna var ganska bra med sen började vi se Jägarna på tv:n. Har aldrig sett den förut och jag blir alltid så inne i filmer så jag sitter och gör ljud ifrån mig om de är läskigt, typ åhneeej aahh osv.. Johan kollade kontigt på mig ibland x) hahaha Tror dock han fattade?! 


Men en sak jag har funderat på är vad är egentligen bäst, att springa till bussen och hålla sig varm eller att behöva stå och frysa på busshållplatsen (om du hinner i vilket fall som helst)? Vilket skulle du välja?

Jag skulle nog välja att springa och inte behöva frysa något alls. För de är verkligen jobbigt att behöva frysa, jag har börjat med att typ hoppa och studsa och folk tror ju typ att jag är knäpp! 


Nu väntar jag på att mina kompisar snart ska komma genom dörren inför en mysig kväll men julfika! :D Jag ska nog gå och göra i ordning, duka och så! 

Längtar tills man får vara fin så jag kan använda mina skooor! :D hihi

Tjaobella!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards