Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jenny - 14 december 2009 19:56

Tjao, idag har jag varit på massage på riktigt för första gången i mitt liv. De gjorde så ont för jag hade så ont redan innan och var verkligen det jag behövde! Så att jag fick ont hoppas jag leder till något bra senare! :)

Skolan gick prima idag, jag kunde äntligen skriva ut de jag ville och de gick super! :) Fint är de också så nu är dem klara, fodralen alltså och affisch! :D Dock är ljudläggningen inte igång ännu som tänkt eftersom Filip var sjuk idag. SKIT! 

Jag hoppas att han får de klart till Onsdag ändå! Bara för att lixom. Och att hjärtat fungerar bra också. Allt ska ju vara nästintill perfekt! :)


Hoppas att mina vänner kan komma senare och titta också :D Skulle vara kul så de får se vad jag kan och vad vi gör. ;>


Alex och jag hade impuls lilla julafton igår! :D De var mys och vi öppnade paket (eftersom någon inte kunde vänta med att få ge sitt) och åt torkat renkött och såg Grinchen eller hur den heter. Julfilmen! :) 

Och vill ni veta vad jag fick? :D :D 

VANILJBURKEN från LUSH!! :) mmmmmhhhhh de luktar så gott och innuti var de tillochmed fyllt med popcorn! ;) haha Tokigt.

Burken är också så himla fin och tack till min Älskling som tycker jag luktar dåligt ;) Skojja, jag vet att de är inte är så. För jag önskade ju mig iaf en grej av de jag fick :p

Av mig fick han pyjamasbyxor, duntofflor och ett armband! :)

Kommer visa senare i något inlägg! :D

Idag var jag och mamma på kvatum och handlade, jag fick en sökord hem! :D JIPPI! :D kul! Älskar sånna!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards