Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Jenny - 12 december 2009 19:26

Erik som gick och vann hela idol! Vilken tur. Fast de spelade som ingen roll för mig. Man vet ju att andra ändå kommer att få skivkontrakt! :) Hoppas iaf!

Det blev så att Alex hängde med efter teatern (som var SKITBRA!!!) vilket var ganska tur. Annars hade jag känt mig alldeles för ensam, idol sågs och jag bakade även Moster fia tidigare på dagen så jag doppade dem på kvällen! :)

Alex for hem idag vad 12 tiden så jag hoppades på att nu skulle mina vänner vara hemma, men såklart de 2 första svaren jag får är att de inte är hemma och inte kan. De känns ju riktigt sugit! Vad har hänt lixom. Dock kom Jokki som räddaren och kunde och Gurra och Olivia också! Linnea kom senare när vi nästan var klara så jag behövde inte vara ensammen mera. Vi bakade peppisar och de blev väldigt gott sen pratade vi mest och jag hoppas på att få se dem ikväll också.

Men vem vet eftersom alla verkar ha haft en hård natt eller? 


Jag har kommit på att tänk vad de är skönt att känna sig älskad, de spelar som ingen roll vem de är utan bara att någon tycker om en sådär super mega mycket. Jag gillar det!

ljusboll   

Jag börjar bli less på håret igen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ska nog ändå inte göra något förhastat nu igen som händer ibland. Måste fundera, vad tycker du?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards