Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Jenny - 15 december 2009 19:20

Blandade bilder! :) 

   

Vanilla scoop! :D  

3 av 4 grejer i den fina pappersburken! :)

  

Min julklappshörna hemma som inte ännu är fullbordat. :P

 

Sötet med sina nya pyjamas brallor och armbandet skymtar man liiiite! :p

   Hans duntofflor som tyvärr inte alls riktigt matchade med färgen, men vem bryr sig när de är myskläder?! :D

   Kranen!

Inspelning i Karlsvik bland tågen som vi också åkte i! :)

   Jossi kossi på inspelning vid tyskmagasinen!

   Filip är A-ljud ! Yey!

   Sista inspelningsdagen och vi är klara, klara med hela jäkla inspelningen! 16 Oktober!

   Blåslagen pojk. Jag hade slått honom ser de bra ut tycker du? -Idas inspelning (skådespelare)

(egentligen är de ju faktiskt sminkat för er som inte vet)

   Älskar bilden! ;) HAHAHA

Ett par SJUUUKT snygga skor jag hittade idag och funderar på att ge mig själv en egen julklapp!!! :D Vad tycker ni?


Idag är filmen min ett steg närmare klar! Ljudläggningen är helt klar och bara hjärtat kvar som jag vet! :D Hur bra som helst :)

 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards