Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Jenny - 17 december 2009 15:22

Hehe, jag köpte skorna ;) 

Ska pröva dem mer hemma så jag är säker (typ så att mamma tror ännu mer att jag är de) men dom är så skitigt jäkla snygga!! 

Älskar dom så sjukt, vill bara använda nu!! Dock funkar de nog bäst inomhus just nu eftersom marken är fulltäckt med snö och de är 21 minus grader och kylan biter! 

Ska i alla fall ha på mig dom ett tag här inne! ;D hihi


Inatt hade jag riktigt svårt att sova pga banken grejen. Vaknade hela tiden och jag lovar jag legat vaken sen klockan 5 och bara väntat på att alarmet ska ringa så jag kan znooza lite.. Inte kul. Hoppas de blir en bra natt inatt (var på banken idag och rättade till allt som jag ville ha det). :) Dessutom sover jag ju inte själv inatt heller vilket blir superskönt. Alltid lika bäst att inte behöva ha sängen för sig själv, alltid för kallt. 


Alltså något som gjorde mig SÅ irriterad idag var Älvsbyns busschafför!!!! När jag skulle hoppa av så gick jag fram istället för bak bara för att jag ville. Jag satt som mitt emellan dörrarna så jag får ju välja själv vart jag ska gå!? 

Då öppnar hon inte, så jag säger "alltså måste jag gå bak eller vad?" hon "nee, men jag öppnade ju där bak." Jaha och? Går jag fram ska hon fan öppna åt mig och inte vara en dryg kärring?

Buss är en del av min vardag och som i detta fall förstör detta så mycket på dagen, jag är hennes KUND! Hon ska vara trevlig för jag betalar henne för att få åka. Va är det egentligen för sätt? Alltså jag blir så arg så  jag bara vill åka till Älvsbyn och nita henne hårt och lära henne en läxa! 

Och inte nog med de så har hon så ofta (när vi gick i bergnäset) varit så dryg och sagt att de varit fullt när de inte varit de och att vi måste vänta på nästa buss. Hon borde veta bättre hur man behandlar personer. Någon har kanske skurit ut hennes hjärta så hon inte kan känna något. De vore en förklaring..


Nu ska jag snart åka buss igen. Hoppas att det är någon trevligare den här gången.



Men jag måste ju kanske avsluta men något positivt! På skolan indag hade vi julfrukost vilket var supermysigt, vi åt bacon, ägg, prinskorv, mackor, juice osv! :D

God Jul hade jag också skrivit på tavlan och gjort en tomte unge! Sen är filmen också klar!!! Bara dvd meny ska göras nu vilket känns riktigt bra. Alex ska göra den åt mig /men med, eftersom han är typ den ända som kan! hehe

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards