Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Jenny - 11 december 2009 12:30

Lite bilder från Premiären! :)

   Tom biosal!

   Folket börjar trilla in och jag hörde riktigt dåligt i den där jäkla kuren. :p

   Endel av publiken.

   Jag skulle ju passa i en intrycktnäsa juh!!!! :O not ;) haha

   Filip, Martin, Rikard, hans tjej?, Johan, Josefine. :)

   Anton och Roger -skådespelare! och josefine -bakomfilmare! :D

    Jag, Josefine, Adam, Alex, Filip, Johan och Martin. 

  

Martin chillar!

   Talare innan filmerna, Martin som regissör för förfilmen Vermilion och Johan regissör för Det Neutrala Landet.

   Publik!

   Hemma efter en lång kväll och trött som tusan med min söta rosett! ;p

Av Jenny - 11 december 2009 11:53

Tjao!

Jag har precis ätit lunch och satte mig här för att berätta att jag fryser så förbannat mycket!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har redan duschat idag i värmen men funderar på att lägga mig i badkaret som aldrig används! I kokhett vatten och värma upp mig lite. lyssna på musik och bara njuta. Vi får se.

Igår kom jag på att idag är de ju faktiskt idol och de skulle vara kul att se mina vänner så jag skickar sms till jag tror de är 8 stycken. Men precis alla som svarade har andra planer, de är ju helt sjukt. Jag är helt enkelt ute för sent.

Jokki, fest.

Elina, fest.

Linnea, fest.

Elin, idol på annat håll.

Gurra, kanske fest (ej bestämt) men känner jag henne rätt så blir de så för henne ;)

Boman, kunde inte.

Olivia, inte svarat.

Amanda, inte svarat.


Alltså förstår ni, och de tokiga är att jag (kanske?) vet att dessa tre olika personer ska på tre olika fester. Gurra vet jag inte vart hon ska och ska hon ska hon med Olivia. :p

Så jag känner lixom att jag blev lite ensammen. ;> haha 

Alex kanske också ska ut, jag vet inte. Men hur kul är det att sitta själv en fredag även om jag snorar som tusan och säkerligen har feber så som jag fryser (har nyss tagit ipren och hoppas att de ska bli bättre).

Är Alex och Amanda också upptagna kommer mamma att bli överlycklig. Jag hemma med henne en fredag! jippi! :) haha 

Jaja, som vanligt lär jag ju märka hur detta slutar. En bra sak som jag riktigt längtar till är Pettson och Findus teater idag som jag ska på! Äntligen! :D

   Anton Raukola som Findus (han var med i vår film också! :D)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards