Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Jenny - 30 december 2009 23:53

Hallå!

Idag körde jag och Amanda hårdträning i gymmet i mer än en timme, imorgon kommer träningsverken.. hehe ;p

Dessutom köptes ett par nya örhängen som passar perfekt till min klänning som jag sytt upp och allt så jag hoppas att det blir perfekt! :D

Idag har jag annars mest spelat wii, bakat efterrätt till imorgon, ätit middag och gjort sökord korsord.

Jag är bara så himla taggad för imorgon!! :D Jag hoppas verkligen att det kommer att bli kul! Ska ner på ica imorgon och köpa ett paket piggelin! ;) hehe Ska bli gott :)


Fina saker från H&M!

Alla dessa bikinisar och baddräkten var så himla fina!! Jag har verkligen ingen aning om vilker jag skulle vela ha själv, jag är ju så himla ljus i hyn så jag hoppas att de inte skulle se konstigt ut..

Högklack!

Sandaler!

Shorts!


Fina grejer lixom!!! Allt ifrån h&m. Jag vill ha det! ;)

Hittade ju dock lite mer än detta, men undra om jag kommer att gå som en tok in på hm varje dag typ.. hehe Vågar ju inte beställa för det blir alltid fel..


Imorgon eller någon dag senare ska de komma en outfit bild på nyår och   

Såhär kommer jag lukta imorgon. Mums! ;)

Av Jenny - 30 december 2009 10:43

Tjenare, igår fortsatte dagen med att jag och Alex gick på ica köpte en tidning oh kinderägg till Amanda i present från oss 2 ;) hehe dock kommer hon ju att få annat av mig och gurris! hehe :D Vi blev kvaar där säklart hela kvällen, var tänkt typ en halvtimme högst en timme lixom men ne! Vi fikade gotårta, och var med Samuel och Alva och Alex var så himla söt! Jag blir typ kär på nytt när jag ser de, kan börja grina lixom för att de är så jäkla fint! ^^ hehe.. !?


Idag har jag varit upp och ätit frukost vid typ halv 10, tänkte att jag ska nog hinna äta lurre innan vi åker till stan. Amanda ska äntligen lösa in sitt inpuls enmånadskort vilket är NICE!! Vi ska gymma lite då också. Sen hoppas jag att Elina är hemma så att jag kan gå dit och hämta tången jag ska låna över nyår!! :D Ska göra en ny grej med mitt hår som jag aldrig gjort förut, de får ju se hur de går! ;) hehe Kanske blir skitflt, men jag hoppas ju inte det! :)


Fick hm katalogen igår och tittade i den men kände att inte hittar jag ju så mycke.. Sen tittade jag igårkväll igen och såklart hittade ag mer saker! :D hehe så himla fina, på modellerna iaf..! Kanske borde visa om de finns på hemsidan! :p

De gick inte på Alex dator.. Konstigt!

Han ligger iaf och sover här bredvid mig! Kommer ut en fot sådär ibland! hehe gulle ;)

   

Så hilma fin! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards