Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Jenny - 29 december 2009 18:12

Just nu sitter jag i min egen säng, inte ofta jag kan blogga så eftersom vår dator inte är bärbar. Använder alltså pojkvänsdatorn, han är i duschen hos mig och kommer att lukta prima gott när han kommer ut. För ett tag sen köpte han hem en dushkräm som luktar så himla gott, jag trodde verkligen inte att den skulle göra det har alltid tyckt att de luktar så hilma starkt men nu luktar det verkligen gott! :D


idag började dagen med frukost och under den fick jag besök av lill Alva, hon ville nu leka frisör när hon såg hur jag kammade mig i håret, så vi gjorde det. Låssas sminkade varandra med mitt smink och kammade håret och jag gjorde en inbakad fläta på henne. Så hilma söt unge!

Klockan 11 var det bara att lämna av Alva och gå till bussen med Linnea, vi

skulle till inpuls på spinning med gurra också. :) Men när vi kommer dit märker jag att de är inte alls vad jag ska göra. Nee jag hade ju självklart glömt skorna hemma. så för

mig blev det gymmet. Jag Körde lite på crosstraining och sen egna styrke övningar. 


När vi var klara så for vi hem och Alex hängde med, yes äntligen får jag spela wii för han har med de! :D och ni kan ALDRIG gissa vad jag kom i Mariokart!!!? 1A!!! Helt jävla sjukt! Jag som alltid kommer sist är skitbra här hemma! :D Ibland eller,  en gång.. hehe.


Allis är här nu och hon mjauar och vill något.. Undra bara vad.. ;p Hon försöker öppna en låda, så himla sött! :D


katt   Allis!


För att inte glömma så fyller ju bästaste amanda år idag! Hela 17 små år blir hon! ;) Grattis!!!!!!! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards