Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Jenny - 20 december 2009 22:38

Åh, just nu känner jag bara att jag vill flytta, ha eget och få göra allt själv tillsammans med någon då ;p hehe

Jag verkligen längtar tills att få flytta! Varje dag tittar jag på Lulebo och kollar på lägenheter, en gång var jag modig och bokade (bara för att jag visste att jag inte skulle få den.. hehe) Men jag hade absolut inte tackat nej till en lägenhet alltså.. 

Jag ska bara skaffa mig ett jobb så jag kan hålla mig vid liv. 


Har någon tips på hur man skriver ett cv, vad som är bra att ha med lixom? Eftersom jag är ung och inte har så många jobberfarenheter så måste jag ju satsa på den personliga delen. De känns ju så jäkla svårt. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet ju vad jag kan skriva om mig själv men varför skulle just jag vara bra för de jobbet osv..?! :O

Såg nyss Forrest Gump, riktigt bra film! Har ni missat den som jag är den värd att se :)

Av Jenny - 20 december 2009 11:31

Gårkvällen var hur mysig som helst fylld med massor av skratt. :D Vi fikade och pratade i massor, jag hade tänkt att vi kanske skulle spela spel men glömde helt bort det.. hehe

När Linnea som var den sista som gick så löste jag lite sökord och sen somnade jag på dirren. Skönt!

Kanske blir de utgång på Juldagen, hade varit skojj! Men vart vi ska vara innan är ju som obestämt ännu men hoppas att de löser sig. 

Idag ska jag och Simon fara till storheden och handla lite julklappar åt papi. Tur som de är vet han vad han önskar sig så de blir väll att köpa något sånt. Ska även diskret titta på julklappar åt Simon! Hehe, men jag vet som ungefär vad jag vill köpa ändå åt honom! 

Hur som helst så är de mycke snö ute och vitt (mysigt med lite snö) dock behöver de ju lixom inte vara 20 minus som de har varit i veckan, man har ju nästan frysit fast! Nu är de mer lagom temperatur :)

   Hehe, Alex blir uppäten!!!   

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards