Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Jenny - 25 december 2009 10:59

Jävla skit alltså! 

Jag har smittat ner min egen pojkvän (förvånar mig inte direkt men ändå) så att jag kanske inte kan vara med honom, nu idag känner jag mig friskare vilket är skönt, snorig men friskare helt klart. Har till och med kunnat sova nästan hela natten, vaknade bara en gång och kunde somna om nästan direkt..

Jag blir så arg och ledsen, varför lät jag honom änns vara hos mig när jag var sjuk, jag skulle inte rört honom. Eftersom jag inte är helt frisk ska jag inte på Grace =skit, jag hade velat gå plus att jag inte har en biljett.. Annars hade jag nog ändå kommit iväg dit.

Jag och Alex hade planerat att kanske gå och äta middag ute (om något skulle ha öppet) eller planerat, jag gav de som förslag igårkväll. Idag har jag gjort mig fin och allt och nej då ska allt skita sig som vanligt. Jag blir så less. Varför går inget som jag vill, kommer väll få sitta hemma istället,  på självaste juldagen då jag hade kunnat ha hur kul som helst.

Väntar just nu på att klockan ska bli 12 så kanske jag får fara till Alex ändå, han skulle ringa och säga hur de blir. Jag börjar seriöst gråta om jag inte får komma. Jag kommer dö.  


Kom på att jag kanske borde skriva lite glada nyheter också, lilla julafton i Onsdags med Amanda och Gurra var mys, jag fick mig ett par leggins som jag har letat efter så länge men aldrig hittat!! Och ett par myssockar som var skitsköna! :D

Julafton var fin den också, Mormor och morfar och Farmor var här och firade med oss, vi åt god (ej jul)mat annat gott, Julklapparna var också fina! Sov i min nya pyjamas inatt, åh gosch så skönt! Flanell, jag älskar det!

Julklappen av Linnea var den sötaste av dem alla, en fotobok med bilder på människor jag älskar och fina texter. Där ska jag definitift fylla på med bilder och texter.

TACK SÅ MYCKET!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards