Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Jenny - 16 december 2009 19:05

Hurrni nu tyckte jag ni var till dålig hjälp med skorna där. Men jag gick iaf och prövade dem igen idag och bestämde mig för att jag köper dem! Vad kan jag förlora, bara 800 kronor juh!!!! x) haha

Men jag kommer nog vara feting nöjd ändå! Så jäkla snygga, speciellt på!

Imorgon åker de men hem i en påse.


Idag har jag tydligen gjort något förfärligt och jag blir så rädd när jag tänker på det. Mamma och pappa blev galna och imorgon blir det att ändra tillbaka (detta handlar alltså om mina pengar eftersom jag var in på banken idag för att skaffa en dosa). Ingen kul grej och nu vill jag inte prata med dom. Töntigt, men jag vill inte.


  

Tjockiskinder.


Jag är inte på så bra humör alltså. Skit på allt typ. Har inget att göra heller. Ska nog se lite julkalender avsnitt..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards