Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Jenny - 23 december 2009 11:22

Hallå!

Just nu sitter jag här och snorar och Alex ligger och sover. Inatt har jag nämligen lyckats hålla honom vaken för de mesta eftersom jag är skitsjuk. Jag kan inte andas pga täpp näsa, hade svinont i halsen och jag kan ana lite feber.. De känns inte bra såhär dagen före julafton..

De har med andra ord varit en skitjobbig natt och jag har inte sovit mycke. gick upp halv 5 för att ta en alvedon vilket gjorde så att jag kunde sova en stund. 


Ikväll ska jag gurra och Amanda byta julklappar vilket blir mysigt jag hoppas bara på att jag mår bättre då. Hatar verkligen att vara sjuk, allt bara skiter sig så jävla hårt.


Dessutom så tycker jag att de är så förbaskat fint med brunt hår, ALLTID lixom, på alla!! Jag önskar att jag också hade mörkare hår naturligt så de är lättare att färga brunt och att skillnaden inte blir allt för stor.. 


Men det konstiga igår var att vi somnade vid klockan 11 vilket är skittidigt juh, men jag var verkligen inte i form.. Sen fick Alex vara en liten slav för mig och släcka lampor, hämta tröjor, hämta vatten osv.. hehe, så kan de gå..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards