Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 25 november 2007

Allt onödigt som du egentligen inte behöver veta.

Av Jenny - 25 november 2007 21:19

Frågor och svar

Senaste kompis du träffade: Elina

Personen du pratade I telefon med: Maria

Du fick SMS av: Linnea

Du kramade: Katten

Idag är det: Söndag

Kläder: Mjukisbrallor och stor tröja (slappt)

Är bättre än igår: Att de var dans både igår och idag.

Imorgon är det: Måndag

Planer: Först till skola, sen tänkte ja mig att Morfar kan hämta mig och ta mig till dom och få äta middag, sen till staden och träna på inpuls.

Någonting tråkigt som händer imorgon: Hmm, faktiskt inte nå ja kan komma på just nu.

Favoritnummer: Har inget, tyvärr.

Färg: Oohh, typ rött, svart, och en massa andra x)

Årstid: Vintern är ju grymt mysig när allt är sådära lagomt, annars är nog sommaren bäst.

Saknar du någon? Ja

Humör för tillfället? Öhm, inget speciellt. Likgiltig (eller va de nu heter)

Det första du gjorde imorse? Vaknade av ett sms, och så oturligt så låg inte min mobil vid sängen utan ja var tvungen att kliva UPP och hämta den :O >,<

Vad åt du sist? Vanilj yoghurt, special K med olika typ frön eller va de är.

Vad irriterar du dig på? En massa jävligt jobbiga saker, men de är för mycke så ja orkar inte skriva dom.

Tror du på distansförållanden? Ja, varför inte. (min kompis har dessutom ett och de funkar bra)

Vem tänker du på just nu? Höhö, dig ^)

Tror du att personen tänker på dig med? Haha, du läser ju detta nu, så kanske :O

Vart reste du sist? Till Göteborg :D

Vad gjorde du igår kväll? Var med Gurra, AmandaL och Cia, såg film och åt chokladbollar som ja även gjorde också.

Liknar du din mamma eller pappa? De flesta tycker jag liknar mamma men de tycker dock inte jag.

Ler du ofta? Joo, oftast om jag är i sällskap med någon.

Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Höhö, kärlek.

Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jaa, varför inte när man har chansen? :)

I vems säng sov du i igår natt? I min egen säng.

Vilken färg har din tröja? Svart med en gul sol, en vit snöflinga + vit text som lyder; LULEÅ ALLTID LIKA "cool"

Sorg: usch

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Jag är osäker på om tårarna kan ta slut..

Har du någonsin gråtit dig till sömns? Inte vad ja kan minnas.

Gråter du när du skadar dig? Haha, ibland om de gör ont ^) Men ibland kommer de tårar ändå..

Lycka: Wihooow!

Är du en glad person? Ja, de kan man väll kalla de.

Vad gör dig glad? En massa bra saker :)

Önskar du att du var lyckligare? Haha, ja :p

Är lycka överskattat? Nej, absolut inte.

Kan musik göra dig glad? Ja, helt klart.

Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Ja.

Har du någonsin sagt, Jag älskar dig? Ja.

Har du en flick/pojkvän? Nej.

Är du nöjd med det? Hmm, nja.

Har du varit otrogen någon gång? Nej.

Vem hatar du verkligen? Jag tror inte att jag verkligen hatar någon just prick nu, men ibland gör ja ju de, faktiskt.

Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha nej.

Är du en mobbare? Nej.. inte medvetet iaf.


Nuvarande:

Frisyr? Usch!

Relationer: Inga

Till vem sa du, öga mot öga, jag älskar dig till senast? Någon av mina kompisar tror jag.

Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja, absolut <3

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Nej

Älskar du båda dina föräldrar? Joo...

Hur länge har du känt din bästa vän?  Vi gick på förskolan tillsammans (ja tror ingen av oss hade fyllt 1), nog för att man kanske inte kan säga att vi precis var bästa kompisar då. Men vi har iaf hållit ihop sen dess! :) Så ja säger de som 16 år.

Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Inte på samma sätt, men ändå ungefär.

Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Nej

Vilken relation har du till dina gamla klasskamrater? Endel är ja kompis med men endel pratar ja typ inget med.

Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej, varför inte?

Läppar eller ögon? Ögon.

Kramar eller kyssar? Båda.

Snygg mage eller snygga armar? Mage, tror ja.

Har du någonsin kysst en främling? Nej.

Druckit bubblor? Bubblor?

Tappat bort glasögon/linser? Ja.

Brutit ett ben? Nej, men skulle vela de nån gång. haha x)

Röntgats? Jo, ja tror de. Eller, jo ja har de, ja åkte in i nån sorts maskin då.

Krossat någons hjärta? Vet inte.

Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Ja.

Gråtit när någon dött? Ja.




Kläder

Äger du ett plagg från en second hand-butik? Bara 2 halsdukar.

Hur många par skor använder du regelbundet? Öhm, kanske 2, 3. Om man räknar med träningskorna och sådära, annars 1.

Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Nej. Då är de alldeles för dyrt för att ja skulle köpa de.

Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Typ ja.

Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Ja, varför inte? Fast dock inte hela livet. Ett tag nu skulle inte vara fel. pengar är inte fel ^)

Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej.

Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Nej, inte slängt men slutat använda och sen gett bort.

Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? För endel kanske. Men inte alla.




Personer

Vad tycker du egentligen om kungen? Att han har blivit gammal. Annars inget speciellt.

Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg? Ja, hon är ju inte ful iaf.

Vem vill du se som julvärd julen 2008? Öhm, julvärd?

Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Vet inte riktigt, finns endel bra som ja haft.

Vilka är dina förebilder? Ja har nog ingen. Inte på riktigt.

Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej, höhö.

Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? Nej, inte precis. De flesta ja känner som är smarta har inte glasögon. Eller så har dom, men har dom inte för dom har linser. Jag har erfarenheter om att man inte behöver vara smart för att man har glasögon :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards