Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under november 2007

Av Jenny - 17 november 2007 18:31

Hej, nu far jag till Cia. Blir faktiskt inte borta ända till imorgon, utan jag ska hem ikväll x) Hoho.

btw, har ja äntligen pengar på min mobil igen och dessutom gratis sms. Så skickar du sms till mig så kan ja svara ^) -kul!


  • Tjaoo!

Av Jenny - 17 november 2007 01:30

Nehe du. För 1 timma och 30 min sen -prick! så fick jag iden att vela fota. Wohow! Då gjorde jag de, orkar inte ladda upp mina resultat, höhö. Eller endast en ego får de bli. Blev dock mest bara egosbilder.. >,<

Men jag har ingen annan att ta kort på för stunden..

Och nu när jag suttit lite rastlös lite mera (än innan jag fotade) så ska jag nog sova snart. Vad väntar jag egentligen på? Jo, det vet bara jag..

Vad synd dårå x) höhö

Mamma kommer hem men kommer inte nära mig, hon måste ha druckit men vill inte visa de eller nå. De kanske luktar tror hon, eller så är hon bara allmänt cp..

Pussgodnatt!


Av Jenny - 16 november 2007 23:02

Seriöst, ja är så nöjd att så många som 60 pers har röstat på min fråga "Dricker du mjölk?" så ja nämns inte ta bort den..

Höhö.

Nu ska jag iaf hämta lite yoghurt med special K till! Mums! ^)

Ikväll såg jag idol, de suger. Bonden suger och ja. Usch!

Jag lovade min pappa att om Bonden vinner idol så ska jag aldrig aldrig ALDRIG mera se detta äckelprogram. Nog för att de inte lär hända. Då är de ju ren katastrof.

Ikväll var jag dock på min gamla skola för att Cia lurade dit mig gurra och ville. Hon ville att vi skulle lyssna när kören sjöng en massa och typ några andra också! Men nog var dom duktiga :)

Av Jenny - 16 november 2007 15:43

Okej, de blev inget med att fota.. :O Istället for jag till stan. Eller först till skolan för att hämta denhära lila mappen som vi fick i Måndags men ja har inte orkat ta hem den.

På busshållsplatsen kom en liten söt kille och ställde sig. Jag blev nästan kär, han var så rastlös så han stog och sparkade i snöklimpar.

Sen gick jag till stan med Gurra och Ville. Vi gick på stan ett tag sen så träfafde vi lite folk och en tant (eller dam kanske de var ^) kom in i min provhytt när ja inte precis hade mycke kläder på mig. Åh, ja förstår inte hur endel bara kan gå och öppna provhyttar när dörren är stängd. Dom kan ju faktiskt böja sig ner istället och kolla om de är nåra fötter där!


Sen träffade vi Olivia och Lidas också. Jag började känna mig lite väl ensammen då. höhö.. O,o Jag åkte hem själv med 3 bussen och hade tråkigt för min mp3 hade slut batterier.

Jag ville ringa dig men gjorde ju dock inte de,,


Nu kom Amanda hit och visade hennes häst som är med i travronden -en travtidning! De är värsta repotaget om hennes häst Bollan! :D Sjukt grymt! ^)

Av Jenny - 16 november 2007 11:42

Nu ska jag och duscha, för att jag är så sjukt äcklig just nu, Sen ska jag kanske ut och fota eller nå. För de var ju typ flera (nästan) år sen ja fotade känns de som. Trist,, "/

Men först ska jag äta en chokladboll. Pusstjing!

Av Jenny - 16 november 2007 10:00

Idag tänkte jag göra en resume (eller va de heter) sen igårkväll. Eller kanske hela dagen!

Ja, skolan började klockan 12.00 då var de Matteprov. VG-delen. hmm, de får vi ju se hur de går me de. Men efter de fortsatte de med Engelska och Svenska. Engelskan hade vi läxförhör -inte bra de heller. Svenskan hållde vi på med Anslag, då tittade vi på början på olika filmer! Vi fick sluta 15.10 och då hade jag inget att göra tills klockan 15.30 Då slutade Jokki.

Vi träffades gick och åt på dagobert och sen begav vi oss mot Pontushallen. Där var vi först med att börja köa på rätt ställe (för oss med jackor). När dom öppnade stog ja nästan och hoppade, sen sprang vi till dörren, (vi stog 2a vid ena dörren, fast dom öppnade den andra lite tidigare, fast de gjorde inget). När dörren öppnades sprang jag så innihelvete och där stog helt plötsligt Moa och Hanna! Dom stog vi med resten av kvällen.

Vi behövde ju bara stå kanske i en timma innan han började, förbandet hette något på A (orkade inte veta riktigt).


När dom spelat klart började allt plockan undan förutom några mickar, ja tänkte att scenen var väldigt liten, men sen så helt plötsligt började lite musik och tyget som var upphängt fallde ner och där stog han! GAAAH! <3

Det var alldeles underbart!

Och detta är den bästa konsert jag någonsin varit på, tack Linneas kompis för att jag fick köpa din biljett.

Även fast jag inte kunde sjunga med i alla låtarna (för att jag aldrig hört en ända från nyskivan Daugava) så var de så bäst så ja. shiet!

Om du inte var där, du skulle varit där! <3

En gång tittade han någonstans nära mig (kanske på mig) och log, sådära på sitt eget sätt och åååhh de va så mysigt och bäst så ja vet inte vad.  Men iaf ja kan ju låssas som att han tittade på mig (a)

Jag hade dock inte min kamera med mig, och det blev dagens tabbe, men ändå inte för då hade jag inte "tittat" lika mycke på honom :)

Måste säga att de var inte sådära olidligt trångt som de varit på alla dessa andra konserter jag varit på i år. Utan de var helt glest och skönt att stå där. För ja menar på Håkan kunde jag till och med lyfta upp mina ben och ändå vara kvar i luften på samma ställe.. ^)

Tack för allt <3

747

Av Jenny - 14 november 2007 20:57

Men tjoo, kul att ja inte orkar göra nå engelska och att ja kommer få ig i de.. usch!

Idag hade vi även muntlig redovisning i svenskan, Eller egentligen var de kanske muntlig bokreflektion eller något liknande, men de gick väll bra. Jag och Janita hade iaf läst "Gömda". Bra bok!

Måste typ rätta till mig eller nå för Erik hade visst inte gjort filmen med sin Morfar, fråga mig inte vart ja fick de ifrån heller. haha x)


Snart ska ja typ gå och sova eller nå för ja är så sjukt trött. Hoho, även fast vi har sovmorgon till 12 imorgon x) Men efter skolan (slutar 16.00) så ska jag, Jokki och Linnea (vad ja vet) gå och äta nån stans sen bege oss till pontushallen och vänta på Lasse! :D Puss på att de ska bli en av de bästa dagarna imorgon <3


Btw, var jag på nå afro power dans idag! hoho. De va kul men jobbigt ^) Och jag hoppas på att ja ska få skaffa mig ett kort nu efter dessa 4 veckor som ja haft mitt kort! :)

Av Jenny - 13 november 2007 23:03

Andas, jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig.
För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre
Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards